Projekt Socijalna samoposluga Grada Sinja01.11.'15
PROJEKT: ''SOCIJALNA SAMOPOSLUGA GRADA SINJA ''
Vrijeme provedbe: 1.11.2015.- TRAJNO
Donatori: Grad Sinj, Crveni križ gradska organizacija Sinj, građani, gospodraski sektor
Cilj: smanjenje siromaštva socijalno ugroženih građana
Nositelji projekta: Grad Sinj, Gradsko društvo crvenog križa Sinj
Partner: Udruga Srma
Socijalna samoposluga Grada Sinja djeluje u prostorima Gradskog društva Crvenog križa Sinj od studenog 2015.g.
Svaki mjesec 30-tak socijalno ugroženih samaca i obitelji u socojalnoj samoposluzi može odabrati preko 70 različitih artikala u visini odbrene pomoći. Pravo na korištenje socijalne samoposluge imaju radno nesposobni samci u evidenciji Centra za socijalnu skrb Sinj i obitelji s četvero i više djece, te jednokratno i povremeno samci i obitelji koji su se zbog nepredviđenih i nenadanih okolnosti našli u situaciji socijalne ugroženosti (zbog bolesti, smrti, gubitka posla i/ili sličnih problema i ugroza). Korisnici dolaze na izravni poziv Crvenog križa, a na preporuku Grada Sinja, Udruge Srma i drugih nadležnih ustanova i udruga.
Za potrebe socijalne samoposluge provode se humanitarne akcije prikupljanja hrane u prodajnim centirma Kaufland, Tommy, Studenac i Konzum. Građani sami ostavljaju hranu i higijenske artikle u humanitarne košarice, a uz donacije građana socijalnu samoposlugu je opskrbljivao i Crveni križ Sinj iz svojih donacija.
Grad Sinj je, u svom programu socijalne skrbi, za sufinanciranje rada socijalne samoposluge tijekom 2016. godine, predvidio iznos od 17.000,00 kn koji će se koristiti za nabavke najpotrebnijih proizvoda, ukoliko se isti ne uspiju prikupljati u potrebnim količinama, kao i za sve druge radnje potrebne za kontinuirani rad i predstavljanje u javnosti. Odluke o upotrebi ovih sredstava donosit će Socijalno vijeće Grada Sinja.
Uplate za socijalnu samoposlugu vrše se na zasebni račun Gradskog društva Crvenog križa Sinj: IBAN: HR2223600001501708869.
Novosti pratite na Facebook stranici Socijalna samoposluga Grada Sinja.
« natrag
|